• Nowa Siłownia

    Siłownia Ani i Radka Słodkiewicz
  • HAMMER STRENGTH

    wyposazenie siłowni musi być najlepsze
  • Suplementy diety

    Tylko sprawdzone produkty najlepszych marek, Tylko sprawdzone produkty najlepszych marek, Tylko sprawdzone produkty najlepszych marek, Tylko sprawdzone produkty najlepszych marek, Tylko sprawdzone produkty najlepszych marek, Tylko sprawdzone produkty najlepszych marek, Tylko sprawdzone produkty najlepszych marek,
  • 1
  • 2
  • 3

ZAWODY BIKINI FITNESS

MIŁO NAM POINFORMOWAĆ, ŻE W OSTATNI WEEKEND W SWOICH PIERWSZYCH ZAWODACH FITNESS STARTOWAŁA NASZA INSTRUKTORKA AGATA SZYSZKA W KATEGORII BIKINI FITNESS. BARDZO SIĘ CIESZYMY BO AGATA PREZENTOWAŁA SUPER SYLWETKĘ I ŚWIETNĄ FORMĘ-AGATKO CAŁA NASZA EKIPA GRATULUJE DEBIUTU W ZAWODACH

WAKACYJNY GRAFIK ZAJĘĆ FITNESS OD 1 LIPCA

INFORMUJEMY, ŻE SOBOTNIA ZUMBA Z HARRYM ZOSTAJE ZAWIESZONA DO KOŃCA SIERPNIA A OD WRZESNIA WRACA DO GRAFIKU

TRENING DLA KOBIET Z NATALIĄ-POŚLADKI(WYPADY W TYŁ Z PODWYŻSZENIA

POŚLADKI - WYPADY W TYŁ Z PODWYŻSZENIA

Ćwiczenia jednonóż są bardzo istotnym elementem treningu, zarówno jako ćwiczenia podstawowe, jak i ćwiczenia uzupełniające, gdyż pozycja ciała, w której jednak noga jest z przodu, a druga z tyłu, jest pozycją często występującą w życiu codziennym oraz w wielu dyscyplinach sportowych. Ćwiczenie samo w sobie doskonale wzmacnia mięśnie kończyn dolnych , pięknie kształtuje mięśnie pośladkowe (wielki, mały, średni) , mięśnie brzucha a także wzmacniają prostowniki grzbietu i pomagają w lepszej koordynacji i umiejętności utrzymania równowagi. A więc wykroki czy wypady to ćwiczenie mogące kształtować zarówno siłę jak i moc oraz budować mięśnie :)

Stań na stepie lub innym podwyższeniu w rozkroku na szerokości bioder z obciążeniem dostosowanym do swoich możliwości. Zachowaj prostą postawę - nie pochylaj się. Zrób duży krok w tył i powoli ugnij kolana (tak jakbyś chciała uklęknąć) do kąta prostego - kolano nogi znajdującej się z przodu powinno uginać się w linii prostej nad kostką. Prostując kolana - wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz ćwiczenie albo naprzemiennie obiema nogami albo serię jedną nogą potem drugą. Podczas wypadów w tył pośladki pracują nieco mocniej niż w czasie wypadów do przodu.

 

ZAJĘCIA FITNESS robimy formę

w zakładce FITNESS dostepny cały grafik zajęć grupowych z naszymi instruktorami-ZAPRASZAMY

Strona 1 z 64

Nasza karta

  • Nowa siłownia Nowa karta!

Podstawowe informacje

  • Treningi personalne +

    Prowadzimy treningi personalne dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.
  • Dla Pań i Panów +

    Słodkiewicz GYM & FITNESS to siłownia zarówno dla pań i panów.
  • 1
  • 2
  • 3